strategie reklamowe

kompleksowe zarządzanie oraz realizacja kampanii reklamowych

kreacja wizerunku

projektowanie tożsamości marki poprzez system identyfikacji wizualnej

internet & multimedia

kształtowanie obrazu firmy poprzez optymalizację działań internetowych

ekspozycje targowe

planowanie i realizacja wielopoziomowej komunikacji na przestrzeni targowej

oznakowanie firm

Projektowanie oraz realizacja kompleksowych rozwiązań systemów komunikacji wizualnej
wieści aktualności
Wiedząc więcej możesz więcej

Celem kampanii jest bezpośrednie dotarcie do mieszkańców gmin wiejskich z informacjami podnoszącymi świadomość na temat możliwości i korzyści płynących z uczestnictwa w kursach i szkoleniach, wpływających na ogólny i specjalistyczny poziom wykształcenia.

Grupą docelową projektu, współfinansowanego ze środków EFS, są mieszkańcy szesnastu gmin wiejskich zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego.

Realizacja dotyczy działań na dwóch poziomach:

  1. kolportaż, za pośrednictwem Poczty Polskiej, 700 pakietów przesyłek bezadresowych do 700 gospodarstw domowych, zlokalizowanych na terenie każdej gminy,
  2. bezpośrednia dystrybucja materiałów informacyjnych oraz montaż punktów informacyjno-promocyjnych na terenie wsi należących do gmin objętych programem

 

Realizacja, oprócz stworzenia strategii działania i badań rynkowych, objęła dobór odpowiednich informacji, projektowanie, skład i wykonanie następujących materiałów:

  • poligrafia: ulotki, broszury, plakaty, kalendarze, zakładki do książek, notesy-wyrywacze w bloczkach oraz z magnesem na lodówkę, twarde obwoluty A5
  • mutimedia: płyty CD w wersji hybrydowej z prezentacją komputerową (flash) i filmami oraz zapisem audio (słuchowisko) do odtwarzacza CD
  • systemy prezentacyjne: roll-upy oraz stojaki na ulotki i broszury

 

Zakończenie i podsumowanie projektu nastąpi na początku września 2008r



Zaufali nam:
  • gallery1

  • Tag cloud